vineri, 3 decembrie 2010

La Botosani...

Este a treia oara pentru mine cand vin in acest oras, dupa nici doua ore mi se face dor de tot ce inseamna Oradea sau oamenii dragi de acolo.Stand aici imi dau seama cat de frumos este orasul meu, cat de emancipat este, cat de frumos se imbraca oamenii de acolo, cat de frumoase si interesate de ele sunt oradencele, una peste alta, defectele acestui oras imi arata cat de frumoasa este Oradea.

Max e foarte incantat de schimbare, aici toti mananca carne, ii mai cade si lui cate ceva, este mereu in centrul atentiei, face ce vrea...pentru el si drumul e o placere, are activitate, admira fiecare masina asta pana cand oboseste si adoarme.

Mi-e dor de nebuniile care le faceam acasa, ultimele doua au fost mortal de tari, ne-am costumat in musulmani, eu cu Clementina imbracate in negru cu val pe mutra iar Portocala in alb, pe cap cu o fata de perina.Am iesit asa la magazin, am atras privirile ca un magnet, mi-am dat seama cat de socati erau oamenii de acest port, dar mi-a placut, a fost o noapte memorabila!

La ultima intalnire Clementina a gatit ca de obicei, apoi am jucat carti, parea mult prea plictisitor asa ca ne-am mutat in lift.Spre dimineata am gasit o alta metota de a rade cu lacrimi, sunam la tot felul de anunturi gasite pe internet."Vand loc de veci", "vand drujba", "vand teren", "vand rate", "vand vaca", iar noi la fiecare gaseam ceva de intrebat...."cate camere are locul de veci, dar usa metalica?"..."e inmatriculata drujba?"..."...pe teren as vrea sa pun niste ceapa, se poate?"..."mac, mac, maaaccc, macccc!!!"...vacile erau toate vandute ca norocul!

Abea astept sa ma intorc acasa la nebunii mei, in casa mea, sa dorm in patul meu, sa-mi vad oamenii dragi, atat de greu trece timpul....!

Prima mea reactie de cand am ajuns a fost ca Siberia e pistol cu apa pe langa Botosani...acum plec, umreaza si altcineva la laptop, mi-e atat de greu sa traiesc cu mai multi oameni intr-un apartament...e atat de bine singura!!!

4 comentarii:

  1. buna Roberta! :)) mai ai putin si vii akasa :P app te asteapta Griger si Mihai cu un buchet de flori cand vii acasa si cu o cana cu ceai :))

    RăspundețiȘtergere
  2. care-mi dezvaluie numele secret??:-w

    RăspundețiȘtergere