sâmbătă, 30 octombrie 2010

Se schimba ora!

Sfarsitul lui octombrie...toamna in toata regula, omeni cu moace triste, parca tot orasul lucreaza la morga, ba e caldut si placut, ba e frig de tremura sufletul in noi, colac peste pupaza se mai schimba si ora.Asta inseamna ca dimineata e bezna, iar pe la ora 17 e ca-n fund la negrii cand au gura deschisa, deci tot bezna.

Festivalurile de vin, plainca, bere, sirop de tuse si ce au mai fost, s-au incheiat, acum au inceput targurile de imbracaminte si incaltaminte.M-am luat cu Clementina de manuta si am plecat fericite spre targ.La targ am gasit standuri si vanzatori, iar cumparatorii erau pe cale de disparitie.Am belit si noi ochii in stanga si in dreapta, o cucoana cu un glas spre disperare:"oameni buni veniti sa va prezint un robot de bucatarie!", toti fugeau in toate directiile posibile, numai sa nu vada robotul.Chiar langa, un domn vindea paltoane de iarna, avand nevoie de unul mi-am aratat intentia de a proba.Galant, m-a ajuta sa-l iau pe mine, venea turnat, parca facut la comanda, dar manecile scurte, asta e vesnica mea problema.Imi intind mainile, le bag in buzunare, ma uit la Clementina, orice faceam la maneci imi era scurt, vanzatorul o dadea in abureli ca-i bun, ca asa se poarta, 2 cm imi plus sau in minus nu se observa...Cum mama masii sa ies eu din casa in plin ger si voscol cu un palton care-mi vine bine, acopera tot ce-i esential, dar cu manecile pana la coate??

Sezonul de telenovele a inceput in mare forta, duduile tinerele se indragostesc de personajul principal, mai ales daca e unul aratos, distinsele doamne comenteaza fiecare episod tricotand sosete si uite asa trece si toamna lui 2010.Eu am simtit nevoia unei schimbari, am mutat putin mobila prin casa, monotonia ma termina psihic, drept rasplata voi face multe schimbari in aceasta toamna.

P.S. caut peruca blonda pana in iana, daca stie cineva unde gasesc in 0radea, rog sa-mi lase un comentariu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu