vineri, 1 octombrie 2010

De noapte buna.

Seara de seara, fiecare dintre noi ne pregatim de baita sau de dus, ne parfumam, ne luam pijamaluta cu bulinute, ne spalam dintisorii, ne dam cu crema pe portret si ne punem in patuc cu telecomanda in mana si incet, incet adormim.

Eu nu chiar...Am facut baita, o raceala tot pe langa mine, asa ca mi-am cautat Paracetamolul si vitamina C.Am pus foliile pe birou, Max s-a urcat si el pe birou, am baut Paracetamolul, fiind concentrata la televizor nu am vazut ce invarte Max.Am pipait pe birou folia cu vitamine, am desfacut o pastila si jap cu ea in gura.Dupa o secunda imi dau lacrimile si simt un gust extrem de amar, gata sa-mi sot limba si sa ma sterg roata pe parchet sa scap de gustul rau.Mda...am luat tot Paracetamol...Max mi-a bagat folia de vitamine sub birou!

Imi imaginam o seara linistita, aveam de gand sa-mi caut un film pana adorm, acum n-am chef de nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu