sâmbătă, 2 octombrie 2010

Buna!Cautam o Zebra in strand!

Ieri a fost zi de techerleala, impreuna cu Clementina, ne-am facut de cap prin oras, am ras, ne-am prostit, am cantat, am mancat impreuna, am facut o groaza de poze, cateva filmari, intr-un cuvant, a fost o zi superba, nici n-am simtit vremea rea de afara!

Punctul cel mai comic al zilei a fost cand ne-am dus in vizita la bunica ei, hai sa o numim Zebra.Zebra draga de ea nu a fost acasa asa ca am pupat clanta.Ce ne-am gandit, hai sa o cautam la strand, cu siguranta e acolo.Zis si facut!

La intrare in strand ne tot "certam", care sa spuna scopul si durata vizitei!Pana la urma mi-am facut curaj, dar m-am intors spre Clementina si i-am spus:"sa nu razi cand ii explic ca o cautam pe buni prin bazine!".O doamna amabila la intrare ne-a lasat, atat ne-a trebuit!Cred ca toata lumea cunoaste Strandul Iosia, strandul plin de pensionari, asa a fost, toti pensionari, tineri de varsta a treaia, stateau ca plosnitele in apa calda si barfeau.Eram singurele in floarea varstei de acolo.

Intrate in strand nu ne puteam opri din ras, la dusuri cativa indivizi isi spalau "obiectele" care in tinerete erau  marcate cu Amsterdam, acum se mai vede doar Adam, in bazin "domnisoarele" se trageau de buricul dintre sani, dar noi o cautam pe Zebra.Ne-am dus tot roata, ne-am urcat pe podulet, am urlat, ne-am uitat la fiecare garderoba, nimic nici in tunel...in concluzie, Zebra nu-i la strand!

Dezamagite, ne-am vazut de drum, ne-am continuat techerlealea, seara am aflat unde s-a techerluit si Zebra cat timp noi o cautam cu disperare, a fost intr-o plimbare pana in centru, dupa un ziar!

Posibil intr-un viitor post sa aflati de ce ii spunem Zebra(poveste super comica), dar pentru acest lucru am nevoie de aprobare din partea Clementinei!Pana atunci, tema de casa, zebra e alba cu dungi negre, sau neagra cu dungi albe?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu