luni, 6 septembrie 2010

Moment penibil

Sunt unele momente in viata noastra cotidiana care necesita o masa.De ce o masa?Pentru a ne baga sub ea!Da, fiecare trecem prin momente penibile.

In urma cu doua saptamani asteptam la rand la Electrica, sa ma scap de niste bani.Afara destul de cald, aveam o stare destul de aiurea, nu aveam chef sa stau la coada cu toti oradenii obositi si tranpirati si suparati, dar mai bine stau la bec decat la lumare!

Normal, duduile de la chiseie povesteau despre Jose Armando cum a facut un copil cu sora cumnatei lui Alejandro si copilu era mic de sufla greu.Chestii absolut normale, nu stiu de ce m-am mirat.Credeam ca mai rau de atat nu poate fi, asta pana cand am inceput sa sughit.Bai frate, m-a apucat serios sughitul!Atunci am simtit nevoia unei mese.Majoritatea oamenilor s-au uitat la mine, dupa care si-au bagat capul in piept si au inceput sa rada.Am rosit in 2 clipe.

La acel rand stateau oameni obisnuiti, fiecare cu problemele lor, grabiti, obositi, transpirati, suparati, unul vorbea la telefon, altul isi tragea slitul, una se ruja, alta avea palpitatii de la suma de pe factura, iar eu sughitam!Cum mama masii ma apuca tocmai in locuri pline de oameni???Ce era sa ma apuc sa-mi tin respiratia , sa sar acolo intr-un picior in timp ce inghit in sec??

Ajunsa acasa am intrat pe Google si un titlu mare spunea:"Un barbat a sughitat timp de 3 ani!", Doamne chiar e posibil??!!

P.S  daca sughit nimeni nu vorbeste cu mine la telefon, toti imi spun:"sa ma suni cand iti trece!"...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu