marți, 28 septembrie 2010

Alo? 2 pizza va rog!

Seara, foame in stomacel, frigiderul sexi, adica gol, sunam la pizza!Atat ne-a trebuit!

Sa detaliez putin:stateam in camera mare cu iubita lui Portocala(cu Portocala am facut cunostinta in postul "Viata buna"), amandoua cu laptopurile in brate vorbind pe mess(una cu cealalta), foamea tot pe langa noi, cel mai simplu  era sa comandam pizza.Pana aici nimic iesit din comun.Inchidem telefonul, liniste de 2 minute, ne uitam una in ochii celeilalte si normal prin cap ne trece o tampenie.De ce sa stam noi linistite cand putem sa ne punem creierul pe bigudiuri putin sa facem o nefacuta??

Sarim ca arse de pe canapea, directia in camera mea la dulapul cu haine.Iubita lui Portocala, o femeie cu un bust generos, se imbraca intr-o rochie destul de decoltata, repede un machiaj turbat, negru la ochi, buze rosii, o verigheta pe deget, o tona de parfum si ne punem ca doua pupeze la facut scenarii pe cand suna tipul cu pizza.Adevarul e ca nu ne-am stors creierul prea mult.

Cu portofelul in mana, imbracata si aranjata iese din apartament, tipul iese din lift cu cutiile in brate, cand o vede gata sa-i iasa ochii din cap.In tot acest timp eu beleam un ochi pe vizor si ma tineam de nas ca nu cumva sa se auda cum ma sparg de ras.

El:Buuuunaaa...

Ea:Buna!!(un buna scos de o femeie foarte rafinata, suna mai mult Mbuna)

El:Aaa am adus....aaaa...pizza(vizibil intimidat si balbait)

Aici daca ea proceda normal, adica sa scoata banii, sa-i plateasca si sa intre in casa cu pizza, era prea banal, scumpa de ea scapa, sau mai bine spus arunca portofelul pe jos.Frate ce moaca a bagat el!!!Normal ca ea si-a ridicat mai intai privirea, apoi gratioasa capul, a clipit de cateva ori repede, s-a uitat in ochii lui in timp ce isi aranja sanii in sutien si l-a intrebat parca in soapta "cat costa?".El a ramas cu ochii larg deschisi, cutiile gata sa le scape din mana, din gura parca-i curgeau bale, nu zic de faptul ca nu reusea sa lege doua cuvinte.Parca mancase o tona de ardei iute cu hrean si cu piper.

Sa fie si mai picanta treaba, eu fug in camera, ma tin de nas si strig"mamiii mi-e foame!".Iubita lui Portocala, cu o minte mai sclantita decat a mea imi raspunde"vin acum puiule!".El a plecat suspinand, ea a intrat, a trantit cutiile pe masa si a urmat o tura zdravana de ras cu lacrimi!

Sa va spun cum in urmatoarea sera am sunat la o alta pizzerie si cand a venit tipul l-am bagat in apartament, l-am pus la masa iar iubita lui Portocala a venit cu Biblia din care a scos bani sa-l platim???Mai bine nu va spun!


Un comentariu:

  1. Si o poza ceva? cu iubita lu`portocala? stii cum se spune, o poza face cat o mie de cuvinte. so?:P

    RăspundețiȘtergere