luni, 16 august 2010

Despre vecini...

Sa vorbim putin despre vecinii mei!

Stau intr-un bloc cu 10 etaje, 66 de apartamente, trei sferturi din locatari sunt pensionari, majoritatea au 2 caini, unii au porumbei, altii stoluri...(eu am motan).

M-am mutat aici in 2008.Dupa vreo doua luni de renovari am ajuns sa locuiesc in noua mea casa!

Baia:o cada mica in comparatie cu ce am avut, masina de spalat langa, chiuveta si ea destul de mica, ce sa mai, baie la bloc.Dau drumul la apa, stropi pana la usa, nu ies bine din cada, soneria ding-dong...!!..."Buna seara, cu ce va pot ajuta?", "Sunt vecinul de jos, va curge apa la mine pe chiuveta, sunteti nesimtita, vreau sa veniti sa vedeti..bla bla bla...", "Imi cer scuze, imi pare rau, abea am renovat, am schimbat tot in baie, probabil e o gresala..."...

Camera mea:seara, ma pun in pat, patul nou, incerc sa-mi gasesc o pozitie comoda, deschid televizorul, mi se face somn, il fac sa taca si inchid ochii.Scrooofff frrrottff, gruusssshhh hrsoffrrr....asta-i buna, singura in toata casa si parca sforaie cineva in camera mare!!!Ma ridic, ma lipesc de perete, deschid incet usa, scot capul, telecomanda in mana stanga, nimeni!Ma pun la loc in pat, iar se aud sforaituri.Ce mama masii, imi fac cuaj si ies pe balcon, tot mai tare se aud sforaiturile, clar, vecinul de la 4....

Dormitor:dupa ce imi dau seama ca nu am nici o sansa sa dorm in camera mea, ma mut in dormitor.Patul mare, trec la orizontala, ochii inchisi, de sus se aude:"Buna seara, bun gasit la stirile Pro Tv, urmeaza stirile pe larg..."

Frateeeee, avem pereti de carton???Avem vecini surzi???Avem vecinii care stau cu gura pe teava de esapament???

August 2010, ies pe balcon, rahat pe geamuri de la porumbeii distinsului vecin de la 6, ceva la ordinea de zi, fericitul cuplu de la 2, certuri groaznice cu farfurii sparte, ma fac ca-s surda, neonul de la etajul meu e ars de 2 luni, sefa de scara are hemoroizi, pe usa blocului apar tot mai des anunturi:" Decedatul/a in Domnul a trait 75 de ani..."...

Oare ei ce spun despre mine?

2 comentarii: