miercuri, 12 mai 2010

Recapitulare!

E 2010, am mai inbatranit un an!Calcul relativ simplu.Mai am cateva zile si schimb prefixul, treaba care ma inspaimanta, 20 de ani...e atat de frumos, dar parca as vrea din nou 15...16...17...sa visez la chestii interzise, parca nici tigara nu-mi mai da atata satisfactie acum cand pot fuma oriunde si cu oricine de fata.Parca era atat de buna in wc la liceu!

Trece timpul, parca o ora are 30 de minute, de multe ori la sfarsit de saptamana ma gandesc ca n-am facut mare lucru, dar timpul tot a trecut!Hmmm cred ca la 40 de ani ajung sa-mi plang de mila!

Sa recapitulam niste chestii.Acest blog a luat viata in 2009 dupa ce am termint cu bacul.Bacul a reusit sa-mi dea un strop de maturitate, m-am simtit mai increzatoare si am inceput sa iau decizii pe propria raspundere.Uneori am platit pentru ele, dar asta e treapta spre un alt nivel in scoala vietii.

Mi-am dat seama ca cele mai bune decizii sunt cele luate in 2 secunde, asa n-am dat gres niciodata!Sa revenim, a venit toamna, apoi iarna, am trecut cu bine de sarbatori, am renuntat la unele persoane care nu-si aveau rostul pe langa mine, din cantitate am ales calitatea si bine am facut!E drept am cunoscut persoane noi care-mi merita atentia, sau o persoana noua...da, o persoana noua si alte persoane noi, asa e mai corect!

Primavara 2010 a venit si cu bune si cu rele, chiar daca eu mi-am propus de multe ori sa fie altfel cineva de sus mi-a aratat ca-i asa cum e scris si parca mi-a facut cu ochiul sa las planurile si curiozitatile, in asa fel e mai frumoasa orice zi ce vine, e mai spontan si ajung sa ma bucur mai mult de ea!

Urmeaza vara si daca toata lumea stie ce face, eu nu stiu, iar daca e sa fac ceva mi-ar place sa ma trezesc intr-o dimineata si sa dau cu banul, decizia sa tina de o aruncare buna.Concluzia e ca m-am schimbat fata de anul trecut.Am mult mai multa incredere in mine, am invatat cand sa ma doara anumite lurcuri si cand nu, am invatat ca nu e bine sa fiu buna cu toti, uneori e de ajutor sa fiu o nesuferita, uneori e de ajutor sa fiu blanda, mai am multe de invatat, abea acum mi-am luat avant.

Am scris acest post pentru sufletul meu, pentru a ma elibera, pentru a citi peste un an, doi ce am avut in cap acum.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu