vineri, 28 mai 2010

Motanul meu parasutist fara parasuta!


Imi cer scuze daca voi avea greseli, daca mananc litere, nu am dormit toata noaptea, am baut doar multe cafele si am stat cu Max al meu care si-a dat seama ca nu are aripi.

Starea lui e buna, cred ca a fost mai mult sperietura mea, labuta e fracturata, dar se va vindeca, cerul gurii e spart, dar cel mai probabil in aceasta seara il vor opera.Nu are coaste rupte.Este internat si e cam goala casa...Eu arat mai rau decat un zombi, am ochii mici, rosii, injectati, dar tot nu mi-e somn, mi-e gandul la motanelul meu.

Cu siguranta nu va mai sta la geam niciodata, sper ca aceasta intamplare neplacuta, sa-i fie invatatura de minte!

2 comentarii:

  1. sper ca e mai bine acum orikum mi dor de tine si sper sa ne vedem te pup fratelo...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mai face parasutistul? Eu am un piscot si pentru el am pus plasa la toate geamurile si plasa la balcon.

    RăspundețiȘtergere