vineri, 28 mai 2010

Motanelul meu....


....Max al meu....mi-a facut azi o "bucurie", a sarit pe geam de la etajul 3.Nu stiu cum am coborat scarile, cred ca tot cate 4 trepte, desculta, iar cand am ajuns jos l-am vazut plin de sange si cu labuta rupta....atata de tare am urlat incat s-au aprins cateva becuri pe la vecini....

Ma bucur ca am dat de un veterinar, care sper sa-i fi fost de folos, are cateva coaste rupte, cerul gurii spart, labuta rupta, dar maine il voi duce la Cluj la operatie.Sper din tot sufletul sa traiasca, sa se faca bine sa ne putem juca iar ...

Il iubesc foarte mult, poate cel mai mult pe lumea asta, cu el dorm, cu el mananc, cu el plec de multe ori la cumparaturi, s-a plimbat in tara cat nu s-au plimbat alti oameni, e un membru al familiei!

Imi pun toata speranta in operatia de maine!Doamne ajuta sa se faca bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu